I think, therefore I am

"Act passionately, think rationally, be thyself"

I think, therefore I am

"Act passionately, think rationally, be thyself"

I think, therefore I am

Clavicula Nox is a symbol which means process of turning unconsciousness into a consciousness

گیاهخواران دنیای راک و متال

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ

"گیاهخواری" نوعی رژیم غذایی است که در آن فرد از خوردن موادغذایی که از گوشت حیوانات تهیه شده است صرف نظر می کند. گیاهخواران به دلایل گوناگونی به این شیوه ی غذایی و زندگی روی می آورند؛ از جمله می توان به دلایل مذهبی و اعتقادی، سلامتی، زیست محیطی واحترام به حقوق حیوانات و پرهیز از آزار رساندن و کشتن آنها اشاره کرد. گیاهخواری انواع مختلف دارد؛ عده ای که تنها از مصرف گوشت پرهیز می کنند اما محصولات لبنی و تخم مرغ را مصرف می کنند، عده ای که علاوه بر گوشت، محصولات لبنی و تخم مرغ را هم استفاده نمی کنند که به آنها "ویگن" Vegan می گویند، و عده ای که فقط میوه و سبزیجات استفاده می نمایند و به آنها "خامگیاهخوار" گفته می شود. امروز گیاهخواری طرفداران زیادی در دنیا دارد و افراد و چهره های سرشناسی این شیوه غذایی و زندگی را انتخاب کرده اند و آنرا ترویج می دهند.

برخلاف تصوری که عموم مردم دارند مبنی بر این که گیاهخواران می بایست افرادی آرام، بی نشاط و دور از اجتماع ومحیط باشند؛ اما در دنیای "راک و متال" خوانندگان، نوازندگان و افراد برجسته و مشهوری گیاهخوار هستند و آنرا با افتخار اعلام می کرده اند. در این پست به معرفی تعدادی از معروف ترین افراد و گروه هایی که گیاهخوار هستند وگیاهخواری را ترویج می دهند، می پردازیم:

دریافت بصورت PDF

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۰/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی